Mi brinemo o opremi

Gosti očekuju odličnu i neprekidnu uslugu, bez nedostataka - pa je dobra tehnička podrška prioritetna usluga za hotel. Kvalitetna usluga rezultira kvalitetnim proizvodom, a glavni je cilj zadovoljan gost, kao osnova hotelskog poslovanja. Zato smo mi tu.

Pouzdana tehnologija ključni je dio hotelskog poslovanja. Brz i stabilan Internet pristup je nezaobilazna usluga i prva prema zadovoljstvu gosta, hotelski TV i interaktivni sustav su daleko najviše korištena oprema u sobi, mobilne aplikacije postaju centar interakcija sa gostima - zato ovi sustavi moraju funkcionirati besprijekorno.

U potpunosti preuzimamo brigu za proizvode i rješenja koja isporučujemo. Tehničko osoblje ima dugogodišnje iskustvo i neophodno znanje za kontrolu, intervencije i nadzor sustava. Veliki broj klijenata dokaz su našeg pristupa i kvalitetnog rada.

Udaljena kontrola sustava

U hotelskom smještaju poslovanje trpi štetu u slučaju tehničih kvarova i mogućih nedostataka. Dobro razumijemo potrebe te smo podršku prilagodili vašem poslovanju - u vrijeme kada zaista potrebna i tamo gdje je neophodna.

Terenska podrška

Kada je terenska intervencija neophodna, te ovisno o potrebi i specifičnom zahtjevu, nudimo tehničku podršku klijentima na objektu. Za sve klijente sa SLA ugovorom, tehničko će osoblje prioritetno će riješiti svaki zadatak u najkraćem mogućem roku.