Definiranje pristupa prije početka konferencijei

Osnova hotelskog poslovanja je pružanje dobre i kvalitetne usluge, a glavni cilj je zadovoljan i vjeran gost. Funkcionalna tehnologija danas je jedan od bitnih segmenata uspješnog hotelskog poslovanja.

Hotelski TV i Interaktivni sustav su oprema koja se najviše koristi u hotelskoj sobi, a mobilne aplikacije postaju glavni digitalni kanal za interakciju s gostima. Navedeni sustavi moraju funkcionirati nesmetano, a brz i stabilan pristup Internetu je nezaobilazna usluga za zadovoljstvo gosta.

Da bi u svakom trenutku mogli jamčiti vrhunsku uslugu u hotelu, neophodno je imati pouzdanu tehničku podršku. Naša tehnička podrška obuhvaća kontrolu, nadzor sustava i intervencije za punu brigu o proizvodima i sustavima koje isporučujemo. Dugogodišnje poslovanje i stručnost našeg tehničkog osoblja zaslužno je za veliki broj klijenata s kojima ostvarujemo poslovnu suradnju.

Kontrola sustava na daljinu

Tehnički kvarovi i funkcionalni nedostaci u hotelu mogu ozbiljno štetiti poslovanju. Kako bi osigurali pouzdanu uslugu u svakom trenutku, naša tehnička podrška je dostupna u vrijeme kada Vam je neophodna i tamo gdje je potrebna.

Terenska podrška

Ovisno o potrebi i specifičnom zahtjevu, nudimo mogućnost izravne tehničke podrške na objektu, odnosno, hotelu. Klijenti sa SLA ugovorom ostvaruju prednost i njihovi se tehnički zahtjevi otklanjaju prioritetno u najkraćem roku.