Prilikom održavanja konferencija izuzetno je važno da imate sustav na koji se možete osloniti - pouzdan i brz Internet jednako je važan i za organizatore i za sudionike konferencija. Nekada je za konferencijski sustav bila potrebna posebna implementacija, ali sada sa FUSION platformom samostalno upravljate cijelim sustavom, što omogućava fleksibilnost i kontrolu kod održavanja konferencije.

Definirajte mrežu

Odredite vremenski ograničene evente za grupe korisnika unutar hotelske mreže, s prilagodljivim pristupom i posebnim imenom mreže (SSID).

Odaberite brzinu

Postavite prioritete i odredite propusnost mreže kako bi osigurali optimalne potrebe i kvalitetno iskustvo sudionicima konferencija.

Podesite parametre

Odredite broj korisnika ili npr. broj uređaja koji se spajaju na mrežu, te trajanje pristupnih kodova.

Prilagodite izgled brandu

Postavite logo i prilagodite izgled konferencijskog modula prema vizualnom identitetu organizatora konferencije.

Prednosti Fusion konferencijskog alata

Za hotel:

  • Ušteda vremena i novaca: hotel sam postavlja i upravlja konferencijskom mrežom
  • Optimalno korištenje Internet pristupa: hotel definira i određuje pristup odvojeno od hotelskih soba.
  • Napredno korisničko sučelje Fusion platforme

Za organizatore i sudionike:

  • Kvalitetan i brz pristup
  • Jedinstvene pristupne zaporke za sve korisnike
  • Personalizirano pristupno sučelje
  • Opcije rezervacije konferencija unaprijed, definiranje pristupnog koda i prije početka konferencije